Type Here to Get Search Results !

Bagaimana import dan export bookmarks firefox anda?

Bookmarks pada komputer anda mudah dieksport dan disimpan dari Firefox supaya anda boleh menggunakannya pada komputer lain. Anda boleh melakukannya dalam beberapa langkah mudah.

  1. Membuka Firefox. Klik menu Bookmarks dan pilih opsyen "Show All Bookmarks". Klik menu "Import dan Backup" di bahagian atas tetingkap yang muncul, ia kelihatan seperti ikon bintang.
  2. Klik pilihan "Export HTML". Pilih dan memfailkan nama "exported bookmarks". Library bookmarks yang sama membolehkan anda mengimport bookmarks anda.
  3. Klik "Import HTML" pilihan dalam menu "Import and Backup". Klik "Next" atau "Continue" bergantung kepada sistem operasi anda. Pilih fail dalam tetingkap yang muncul dan klik "Open."
Tips
"Backup" pilihan dalam menu Import dan Backup hanya berfungsi untuk menyokong bookmarks anda dengan Firefox. Jika anda menyimpan dari backup fail, ia akan memadam semua bookmarks sedia ada anda. Menggunakan fungsi-fungsi import dan eksport untuk memindahkan bookmarks atau dari pelayar lain untuk mengelakkan memadam bookmarks anda.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.